Technology News

the auto pilot car acident in U.S

31 مارچ  2018مہلک کیلی فورنیا کی حادثے میں Tesla Autopilot پر تھا

اس بلاگ کے بارے میں آپ پہلے ہی غلط استعمال کی اطلاع دے چکے ہیں. ہیلپ ڈیسک جلد از جلد اس معاملے کو دیکھے گاٹیسلا ماڈل ایکس کے ڈرائیور حادثے کے بعد جلد ہی مر گیاالیکٹرک کارکن Tesla کا کہنا ہے کہ کیلیفورنیا میں موت کی حادثے میں شامل ایک گاڑی آٹوپولٹ موڈ میں تھا، خودڈرائیونگ ٹیکنالوجی کی حفاظت کے بارے میں مزید سوالات اٹھاتے ہوئے.کمپنی کے ماڈل ایکس کاروں میں سے ایک سڑک کے کنارے پر رکاوٹ میں گر گیا اور 23 مارچ کو آگ لگایا.ٹیسلا کا کہنا ہے کہ آٹوپولٹ حادثے کے وقت مصروف تھے جس میں 38 سالہ ڈرائیور شامل تھے.لیکن انہوں نے یہ نہیں کہا کہ آیا نظام نے کنکریٹ رکاوٹ کا پتہ چلا ہے.کیا ہم خود ڈرائیونگ کاروں پر بھروسہ کریں گے؟ اپ ڈیٹ بہتر حفاظت کی کوشش کرتا ہے

Tesla Autopilot Uber خود ڈرائیو کی آزمائش سے روکتا ہےکمپنی کی ویب سائٹ پر ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ “ڈرائیور نے پہلے ہی ڈرائیو میں بہت سے بصری اور ایک مشتبہ ہاتھوں کو خبردار کیا تھا.””ڈرائیونگ کے ہاتھوں کو ٹکراؤ سے پہلے چھ سیکنڈ تک پہیا پر پتہ چلا نہیں تھا.”بیان نے مزید کہا کہ ڈرائیور تقریبا پانچ سیکنڈ اور کنکریٹ تقسیم کے 150 ملین (490ft) نقطہ نظر کے بارے میں تھا … لیکن گاڑی لاگ ان سے پتہ چلتا ہے کہ کوئی کارروائی نہیں کی گئی. Tesla کے Autopilot نظام کچھ چیزیں جو مکمل طور پر خود مختار مشین کر سکتے ہیں.یہ کچھ مخصوص شرائط کے تحت خود کو بریک، تیز رفتار اور تیز کر سکتے ہیں، لیکن یہ ڈرائیور کی مدد کے نظام کے طور پر درجہ بندی کی جاتی ہے، اس کا مقصد آزادانہ طور پر کام کرنے کا ارادہ نہیں ہے اور اس طرح ڈرائیور کا مطلب یہ ہے کہ ہر بار وہ اپنے پہیے پہنے ہوئے ہیں.

2016 میں فلوریڈا میں ایک ٹیسلا ڈرائیور مارا گیا جب اس کی گاڑی اس کے راستے کو پار کرنے کے لۓ ایک لاری کو دور کرنے میں ناکام رہی.

اس نے کمپنی کو نئے حفاظتی تدابیر متعارف کرایا، جس میں آٹوپولٹ کو بند کر دیا گیا اور کار لانے میں ناکام رہی اگر ڈرائیور کو بہت لمبے عرصہ سے پہیا جانے کی اجازت ملے.

وفاقی محققین نے گزشتہ سال کہا کہ تاسلا نیم خود کار طریقے سے آٹوپلوٹ کی حدود کی سمجھ میں نہیں آیا.میڈیا کا عنوان یوزر ڈیشیمکم فوٹیج مہلک اثر سے پہلے لمحہ دکھاتا ہےکیلیفورنیا میں حادثے خود ڈرائیونگ ٹیکنالوجی کے لئے ایک مشکل وقت پر آتا ہے.

اس مہینے کے آغاز سے پہلے، ابر ریاستہائے متحدہ امریکہ کے ایریزونا میں خود ڈرائیونگ ٹیسٹ دوبارہ شروع کرنے سے انکار کردیئے گئے تھے.

اس نے ریاست میں ایک مہلک حادثے کی پیروی کی جس میں ایک خود مختار گاڑی نے ایک خاتون کو مارا جو سڑک پر اس کی موٹر سائیکل چل رہا تھا.

ایسا لگتا تھا کہ پہلی دفعہ ایک پیدل چلنے والی گاڑی میں ایک خود مختار گاڑی شامل تھی.

حادثے کے بعد کمپنی نے شمالی امریکہ میں اپنے خود ڈرائیونگ ٹیسٹ معطل کر دی

This news is souced by BBC NEWS  here is lnk below                                                                                                                             http://www.bbc.com/news/world-us-canada-43604440